[配件] 新手一問大家ipad air 有冇用筆/有冇好介紹?

小弟最近想換平板  左念右念之下最後都係簡左ipad air
吾知大家有冇用開D咩筆係好用架呢?
因為想用黎寫下字.
如果要同支筆一樣樣果款(吾係一個黑色半圓膠果隻)又會吾會好貴?

請賜教