投票一下...上水用邊塊680

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-29 00:39 編輯

原本愁緊點死張 msi 680 lightning 來玩既時候...

多得 chris 仔, 介紹了張 msi 680 tf3 oc 原來都可以用 fullblock
再問問三叔, 佢去緊廁所打了一個冷震後, 俾左個 list 我...
原來 zotac 680 4G 都是用公版來...

好了, 不說太多...你們會買...當然講緊買到既話..

1. msi 680 tf3 oc 2G $45xx (優點, 牌子多點人奉場易放二手, 代理)
2. zotac 680 4G $50xx (優點, 公版4G ram)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  i_djinn


    一定4G,bf3 64人場5會lag,雖然你話厭厭地
btf_bb 發表於 2012-6-29 00:36



.... 無嚕...玩了幾個月, 好厭了...
4g 好些??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

當然Zotac 4G msi tf3個HS對你冇用
你都上水

TOP

當然Zotac 4G msi tf3個HS對你冇用
你都上水
hangck 發表於 2012-6-29 00:53



   咦..你今日有無去ssp , 睇唔睇到乜野價..

TOP

回復  i_djinn


    素泰有冇貨先
btf_bb 發表於 2012-6-29 00:45



    都話如果有貨lol
不過...剛問完...虫虫到港..唉..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  i_djinn


    班強人素泰都要掃禁你真係冇辦法la
btf_bb 發表於 2012-6-29 01:02



    明天為有四圍問下啦

TOP

回復 6# i_djinn

咁又冇乜留意
只睇到正x有盒MSI680好似44xx

TOP