RV03 新手上水記XD 已更新(24/1)

本帖最後由 melody20541 於 2012-7-15 23:29 編輯

今日拎晒返黎
雖然唔係D咩好野不過POST下啦

水箱

冷排


冷頭

水泵

Fitting

Lamptron Fan Controller Touch  


本帖最後由 melody20541 於 2012-1-24 12:03 編輯

清洗編
先用白醋浸下先
跟C兄意見 浸15~30分鐘
如有嚴重銅鏽.水會帶青藍色
如嚴重,重複洗一兩次

洗完排 當然試下水先啦

個泵全速 4800轉

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-1-24 12:47 編輯

上機編
先裝水泵水箱  要自己加工下
做D保護先

開2個洞上水泵水箱



搞掂
到上240排 拆左原裝2把180FAN


加D介子 固定好佢

又得左
再上120排
本來想喉咀放係右邊 但係頂機箱

到上冷頭 好多零件 要睇說明書 搞左好耐下
強化背版


好閃呀


到上水喉 不過買少左D野 上往先 等D FAN 返黎先改

就係左上 少左個45度

呢到又少左個件裝放水位 用個蓋封往先

算裝好晒 做D保護入水

排泡


好多氣

冇咩問題 叫做完成啦 差Fan Controller 同 FAN 再改返條喉
就咁先 改好再上圖同測試下

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-9-8 23:33 編輯

遲來的燒機圖 都可以講係最後一燒.....
2500K 4.5G 室溫26度

當你地見到呢個圖既時候.....部機已經比我分屍...
因為中毒太深 已準備另一次上水...
好頭好尾 先完成呢個POST

TOP

等我滿心歡喜入黎......
得兩個字留名
係咪想搵人同你開年
快D上圖啦

TOP

本帖最後由 hk707 於 2012-1-22 19:10 編輯

Me 2.. thought have good stuff but end up "留位" ...........

*edit* yee... yau pic lu wor... XDDD I thought you use rad and tube for drinking that red wine... kekeke~

TOP

回復 5# wongkit23232223

C兄好惡
比D時間我上圖

TOP

回復  wongkit23232223

C兄好惡
比D時間我上圖
melody20541 發表於 2012-1-22 19:10


你又唔係唔知我地呢班水冷人最衰就係心急
岩岩出新冷排?
即買
岩岩出新冷頭?
即入
有新人整新冷系統
即睇

咁你話開POST5分鐘都仲係留名無圖係咪想急死人
BTW圖可唔可以再大張D

TOP

回復 8# wongkit23232223

之後D上機圖先大張D 要轉大圖好煩下
小圖睇往先

TOP

終於有野睇,真係快手,前後10日都唔洗就有野玩...
枝白醋有冇開稀?

TOP