本帖最後由 melody20541 於 2012-1-24 12:47 編輯
上機編
先裝水泵水箱 要自己加工下
做D保護先

開2個洞上水泵水箱



搞掂
到上240排 拆左原裝2把180FAN


加D介子 固定好佢

又得左
再上120排
本來想喉咀放係右邊 但係頂機箱

到上冷頭 好多零件 要睇說明書 搞左好耐下
強化背版


好閃呀


到上水喉 不過買少左D野 上往先 等D FAN 返黎先改

就係左上 少左個45度

呢到又少左個件裝放水位 用個蓋封往先

算裝好晒 做D保護入水

排泡


好多氣

冇咩問題 叫做完成啦 差Fan Controller 同 FAN 再改返條喉
就咁先 改好再上圖同測試下 |