bingopoon 當前離線
中級會員
porkchopforever 當前離線
TOP
MarK-C 當前離線
初級會員
原帖由 porkchopforever 於 2009-9-29 20:44 發表 c-hing, 點先知用緊果個係唔係 x64
原帖由 porkchopforever 於 2009-9-30 13:42 發表 咁裝 windows 7 x64 時佢自己裝果個呢?