B6發展到T6755好似幾好甘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

就當買隻復活蛋氹自己開心喇.......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# seven3137
¥450抵玩!

TOP

有 AC Input 喎,買隻放係屋企做萬用差電機都好..........  有得賣味呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有興趣....有興趣....不過價錢就.... ....¥450
seven3137 發表於 2013-3-23 18:08


係Taobao SEARCH T6755 唔見有得賣...
Ching 在那裡看到有賣呢?

TOP

回復  seven3137
¥450抵玩!
vtrchan 發表於 2013-3-24 00:36


抵?七寸平板也只是300人仔,食水都幾深吓唔知幾時出部叉機行android,可以上埋網,仲播埋片呢

TOP

抵?七寸平板也只是300人仔,食水都幾深吓唔知幾時出部叉機行android,可以上埋網,仲播埋片呢 ...
ckshum 發表於 2013-3-24 03:03


其實相對taobao 上的3D printer, 食水唔算深了

TOP

回復 1# seven3137

師兄,請問是否RMB450沒貨了?我在淘寶只見到RMB680包郵喎,莫非我眼花?

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=23477448998

TOP