[操作疑難] 風扇維修一問....

本帖最後由 raystation 於 2013-3-24 01:37 編輯

想維修紅圈中的摩打
請問箭咀位置能加雪油嗎????

Sorry to kaykie!!!

想維修紅圈中的摩打
請問箭咀位置能加雪油嗎????
raystation 發表於 2013-3-23 14:37

摩打加油只能加在頂/底軸上的Bearing,
你指的位置是轉子,不能加。不會与任何部份接觸磨擦的,清潔乾淨就好。

TOP

當然唔加得 這個是綫圈
是加在頭和尾
用啤吟就不加
行杯土就耍

TOP

Thanks all,已搞掂!!

TOP

想維修紅圈中的摩打
請問箭咀位置能加雪油嗎????
raystation 發表於 2013-3-23 14:37

ching 如需要圖片請先知會本人

http://blog.yahoo.com/_5FGN47EZAHPVB3VID5JPRCMVKA/articles/684765

TOP

回復 5# kaykie


    哈哈,  猴子偷"圖"

TOP

ching 如需要圖片請先知會本人
kaykie 發表於 2013-3-24 01:12



    唔好意思ching.....今日拆完後唔知點搞,又唔想油立立的弄污部omd,於是去yahoo搵.....搵到兩張個人認為最好的,就圈埋再post左上黎.....sor ar!!!!

TOP