拆機照_電磁爐

啱啱用$100 換咗個電磁爐,
襯佢乾乾淨淨同埋強烈好奇心驅使,
好襯青春留倩影...............
唔知有冇朋友知道係邊隻 oem 呢?

























附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

講起威馬電磁爐我就屎都滾,set160度或以下係煲下停下,唔係keep住煲的………除咗煲水開盡就冇鬼用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

講起威馬電磁爐我就屎都滾,set160度或以下係煲下停下,唔係keep住煲的………除咗煲水開盡就冇鬼用 ...
ken_nx 發表於 2013-3-15 18:08


其實除左出面街打邊爐o個d,家用 我個個朋友有用緊都係咁樣!
有人話係安全保險黎喎??!! 街o個d 係cut左呢個功能!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我幾欣賞煲下停下---因為唔怕滾瀉, 用緊的電磁爐有20段, 1-7段煲下停下, 段數越細間歇時間越長

TOP

質量都算唔錯....

TOP

保溫功能時煲下停下就話姐,用加熱功能都煲下停下就唔掂啦,試諗下要黎煲湯滾湯邊可以咁架,打邊爐時除非佢係連續加熱緊,如果唔係放舊豬潤落去都唔知幾耐先食得

TOP

盈科 ??????   佢做電訊o家?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP