實名政策推出後,乜依家儲值咭轉台唔使比舊台SIM咭

純分享,好耐未搞過儲值咭號碼轉台,上周拎住A台(儲值咭)到B台門市轉入月費plan,個職員淨係問我儲值咭嘅實名係咪我本人,係就咁俾個身份證佢就得,我開頭仲好柒咁拎張舊SIM卡俾佢,3日後已成功轉台

要對名+hkid.

不用大卡

via HKEPC Reader for Android

TOP

純分享,好耐未搞過儲值咭號碼轉台,上周拎住A台(儲值咭)到B台門市轉入月費plan,個職員淨係問我儲值咭嘅 ...
w__w 發表於 2023-12-3 13:22



    點解要講粗口

TOP

點解要講粗口
赤羽 發表於 2023-12-3 18:09

問你班主任啦

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

要對名+hkid.

不用大卡

via HKEPC Reader for Android
winglim7 發表於 2023-12-3 17:58


係,以前(未有儲值咭實名前)轉台要俾sim卡
大咭常用於補卡

TOP

咁唔見sim 卡+唔見大卡
都可以就咁轉返走

TOP