現在出IPAD AIR會唔會太遲?

我唔趕住用,定係等佢夏天出新機先買比較好

回復 1# 詩仔
唔趕用就等啦,不過我諗下部升級唔多

TOP

一係你等到9月..........

TOP

唔趕用當然就等出年一月特價日先買啦

TOP

唔趕住用當然等下啦

TOP

等下一代,應該會有2g ram

TOP

我覺得唔遲喎...反正下一代應該唔會太大變化
我宜家用緊GPAD都諗住買多部air放屋企

TOP

都係果句"早買早享受,遲買平幾舊"

TOP

我估下代會出金色同有埋Touch ID
用緊IPAD 3 等下代金色就轉,如果無就算

TOP

我估下代會出金色同有埋Touch ID
用緊IPAD 3 等下代金色就轉,如果無就算 ...
tommychow0811 發表於 2-4-2014 10:04 PM


如果佢下代加大mon或者有touch id都會買

TOP