fredayeung 當前離線
中級會員
aichun 當前離線
長老會員
TOP
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
4個 mode 都一樣有味精 aichun 發表於 2016-10-15 10:33
不如你自己試下 calvin83 發表於 2016-10-15 11:50
有人話影出來的相其實冇分別, 只係用手機 瀏覽時才有分別, 當相 load 去其他裝置時, 其實邊個 mode 都係 ... fredayeung 發表於 2016-10-15 12:12
必思 當前離線
如果冇唔同又點會有四個mode,自己試下先啦 必思 發表於 2016-10-15 12:33
嗰四個mode係調整個mon嘅output咋,唔影響拍攝效果 mail4kawai 發表於 2016-10-15 12:51