[教學] 請 CHING 幫手揾箱

準備裝
套水冷,問題來了,我在市面上找不到可裝 FORM FACTOR :HPTX  size motherboard,又唔想訂又唔想等,請各大ching幫手找和介紹,已落訂這塊 EVGA CLASSIFIED SR-X,THANKS 270-SE-W888-KR_XL_8.jpg 270-SE-W888-KR_XL_5.jpg

準備裝
套水冷,問題來了,我在市面上找不到可裝 FORM FACTOR :HPTX  size motherboard,又唔想訂又唔想等,請 ...
raymondtsang 發表於 2012-10-6 04:03
可參考下........ http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1623318&mpage=1
sr-x_109[1].jpg

TOP

可參考下........
chris05 發表於 2012-10-6 04:56



    SO COOL....
話時話,,師兄你睇泥有大PORJECT喎

TOP

SO COOL....
話時話,,師兄你睇泥有大PORJECT喎
davis19890227 發表於 2012-10-6 05:54



    哈,我暫時冇呢,我都係等睇表演學野^,^

TOP

王甘有好幾隻箱有現貨裝得落,問題係方便自己裝水冷與否

TOP

王甘有好幾隻箱有現貨裝得落,問題係方便自己裝水冷與否
FeverMike 發表於 2012-10-6 09:00


黑鬼哥,請問甚麼牌子和係邊度揾呀

TOP

回復 6# raymondtsang


http://www.lian-li.com/v2/tw/pro ... ndex=138&g=spec

上面嗰隻+刀有,我記得仲有其他巨箱

再唔係訂tj11夠正路

TOP

哈,我暫時冇呢,我都係等睇表演學野^,^
chris05 發表於 2012-10-6 06:11



    你唔係賣左個箱,預備有新搞作咩???

TOP

你唔係賣左個箱,預備有新搞作咩???
davis19890227 發表於 2012-10-6 13:56



    個新搞作就係>>H80 ^^

TOP

回復 9# chris05


    還原基本步?

TOP