raymondtsang 當前離線
中級會員
chris05 當前離線
進階會員
準備裝 套水冷,問題來了,我在市面上找不到可裝 FORM FACTOR :HPTX size motherboard,又唔想訂又唔想等,請 ... raymondtsang 發表於 2012-10-6 04:03
TOP
davis19890227 當前離線
可參考下........ chris05 發表於 2012-10-6 04:56
SO COOL.... 話時話,,師兄你睇泥有大PORJECT喎 davis19890227 發表於 2012-10-6 05:54
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
王甘有好幾隻箱有現貨裝得落,問題係方便自己裝水冷與否 FeverMike 發表於 2012-10-6 09:00
哈,我暫時冇呢,我都係等睇表演學野^,^ chris05 發表於 2012-10-6 06:11
你唔係賣左個箱,預備有新搞作咩??? davis19890227 發表於 2012-10-6 13:56