[備份軟件] 部GX501,壞壞地,想整個系統備份,買邊套軟件好?

事源,昨天部機,會目動黑屏同關機,進入windows後,不到一分鐘佢便先黑屏後關機,問咗代理仲係保修日子內,當然想立即攞去比佢睇睇。
不過要先備份,但開咗20次都係,不到1分鐘又嚟關機,點算呢。
剛啱又試,無事喎,仲係度win update緊,而家都成20分鐘,仲運作中。
係時候有機會備份:
其實都係Game,無咩工作文件,大部份工作文件都去咗SugarSync
建唔建議整個系統備份咗佢?
如果建議,付費方案,有甚麼選擇?

Macrium Reflect
只做全機備份嘅話, Free 版都夠用

TOP