而家部 iPad 3 係 IOS 5.1.1, 想升到 IOS 6.1.3, 有冇計??

部機本身冇JB, 講問係咪要先JB 左先有得搞?? 謝謝大家幫忙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

部機本身冇JB, 講問係咪要先JB 左先有得搞?? 謝謝大家幫忙  ...
axg 發表於 2014-5-15 15:44


直升 7.1.1 啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# ilovecable
Thx ching

TOP

回覆 3# antonycc
之前玩過個Fd 部iPad 3 iOS 7.1.1, 都係有少少lag

TOP