[隨身碟] 談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?

本帖最後由 qq2014tom 於 2014-4-13 19:02 編輯

談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?
點正?teach me?thanks a lot !

談談您部PC會吾會用usb手指去做boot機碟去boot,windows 8.1?
點正?teach me?thanks a lot ! ...
qq2014tom 發表於 2014-4-13 14:35

我係WinPE + NT6快捷安裝器/Gimagex + 各系統嘅WIM檔。

TOP

我係WinPE + NT6快捷安裝器/Gimagex + 各系統嘅WIM檔。
mdws2002 發表於 2014-4-14 14:02



    師兄,果然係高手

TOP