[測試] 關於panasonic RP-HD10E呢隻耳機, 換線會不會有幫助改善D音?

Rp-HD10E的音很怪
對比k701 fw01這些 or 電腦音箱直出,佢D音很怪
不知換線會不會有改善?

有沒有ching有介紹,愈便宜愈好?

我唔覺怪喎 呢隻係低音比較弱 其他唔覺有問題 如要換線 建議銅線

TOP

回覆 1# 這一天

Ching, 再唔係, 可以試下咁.

http://daikunomokichi.blogspot.c ... sonic-hd10.html?m=1

TOP

回覆 3# thomasckau


    這個難度有點高

TOP

唔改頭,平平地入條MPS X7-EAGLE 3.5--3.5  5N OCC對錄線當耳機線都幾好,改善返原線偏薄聲個問題。
showimage.asp.jpg

TOP

回覆 5# philipsrev


淘寶95人仔
不算貴,可以試下
Thx ching

TOP

呢隻個driver本身質素OK 既,不過比耳殼調音害死,聽過最勁水筒音同中音凹既close back,換乜都無得救。

TOP

回覆  philipsrev


淘寶95人仔
不算貴,可以試下
Thx ching
這一天 發表於 2019-5-22 21:18


用時留意跟返線身箭咀方向。
箭咀頭接耳筒,箭咀尾向DAP/耳擴。

TOP

Ching, 如果仲有的話, 呢條都係好野黎
Ultralink.jpg

TOP

本帖最後由 devilcat1 於 2019-5-24 07:26 編輯

耳機換線唔係最好既手段 換DAC 換擴提升比教明顯

有部大廠既DAP 1代評分 1X分 3代換左解碼芯 評分去到25.X分 提升1.5倍

TOP