@ wm6 用咩睇 PDF ?

你地用 Foxit 定 Adobe ?
or other ???

foxit
adobe太大食

TOP

原帖由 fansullivan 於 2009-4-15 18:55 發表
foxit
adobe太大食

cxxxk version !?

我用有條bar 係上面....

TOP

原帖由 zetalau 於 2009-4-15 19:11 發表

cxxxk version !?

我用有條bar 係上面....


由得佢
反正少係手機睇pdf

TOP

fox +1 不過都好小
因為真係太細 好難睇

TOP