M8 必裝軟件

本來上網超煩,D 超連太細都按唔到
依家出左個[虚拟鼠标]
上網爽左好多!!

M8 必裝軟件



  虚拟鼠标 vMouse 0.6.090403
≡≡ 0.6.090403 ≡≡



【更新日志】
1、重新做了界面;
2、长按拖拽加入了新的功能;
3、加入了放大镜功能;
4、修复了屏幕旋转、锁屏、拖动时的 Bug 。

【使用方法】
一直按着(3秒) = 退出
单击 = 单击
单击拖拽 = 移动 vMouse
双击 = 双击
双击拖拽 = 拖拽
长按(1秒) = 右键
长按拖拽 = 特殊功能:
      上、下、左、右:对于相应的方向键,一直按着可以连发
      左上 Shift 、左下 Ctrl 、右下 Alt :在使用鼠标和方向键时附加的功能键
      右上:旋转 vMouse ,继续往某个方向拖,指针会转到该方向

【已知问题】
1、会被菜单和软键盘挡住;
2、MZFC 的 UI 不能响应长按和方向键。


vMouse_0_6_090403.cab (文件大小:35.4 K 下载次数:251)

≡≡ 0.5.090327 ≡≡

因为 M8 按小按钮、链接等很难按准,就做了这个软件,相当一个虚拟鼠标。



【使用方法】

单击 = 单击

单击拖拽 = 移动 vMouse

双击 = 双击

双击拖拽 = 拖拽

长按(1秒) = 右键

长按拖拽 = 旋转 vMouse

一直按着(3秒) = 退出

【已知问题】
1、方形鼠标很难看……似乎是个硬伤,CE 不支持 CreatePolygonRgn,虽然可以用 CreateRectRgn 和 CombineRgn 做出鼠标的样子,但是会大大影响速度,不知谁有什么好办法?
2、和 Hide32 重力旋转有些冲突,基本上只能支持默认视图方向。
3、会浮在锁屏窗口之上,不过影响不大。
4、拖动过程不是可视化的。
5、虽然 MZFC 的长按基本上等于 CE 的右键,但是目前只支持 CE 的右键,不支持 MZFC 的长按。
6、会被软键盘和弹出菜单盖住,这时如果要点菜单要直接点,如果点 vMouse 的话菜单会消失……
7、在 0.9.0.3 固件上开发的,还未确定其它版本的兼容性。

因为还不稳定,先放绿色版的,感兴趣的可以尝试一下:http://www.m8fans.com/Attachment.aspx?ID=33364

呢排m8又好似小返人講

TOP

平時搵軟件問野都係 o係返魅族壇多

TOP

TOP

原帖由 hin618 於 2009-4-12 06:05 PM 發表
呢排m8又好似小返人講


因為大家都覺得等繁體版係逍逍無期嘛

TOP

原帖由 darksome 於 2009-4-13 00:06 發表


因為大家都覺得等繁體版係逍逍無期嘛

好似唔想做香港市場甚至海外市場咁..
官方繁體版又好似無消息... 但又放風已經開發緊 m9...

TOP

原帖由 darksome 於 2009-4-13 00:06 發表


因為大家都覺得等繁體版係逍逍無期嘛


我覺得係因為d人去晒官方個forum
因為果邊有大把人討論同埋share resources

TOP

原帖由 sk2k 於 2009-4-13 00:35 發表

好似唔想做香港市場甚至海外市場咁..
官方繁體版又好似無消息... 但又放風已經開發緊 m9...


你可能諗得太簡單
魅族  想擁有最完美既售後服務

所以要代理公司開一間專賣店 ( 只賣魅族的產品 )
只有專賣才可保証售後服務既質素 ( 唔會因為其他產品既售後影響到m8既售後服務 )


試問有邊間公司 會有咁大信心 想信m8能夠在香港大賣???

就算有  估計也在等時機 ( 魅族的電視廣告播出後 )



仲有如果真係想買    其實而家買都一樣 ( 繁體化遲早有 , 升固件解決 )
售後 ( 遲d香港有專賣or代理      就算係第2度買既m8有問題都可以拎過去 )

o係邊度買      有問題拎去邊一間專賣都得

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-4-13 12:12 發表


你可能諗得太簡單
魅族  想擁有最完美既售後服務

所以要代理公司開一間專賣店 ( 只賣魅族的產品 )
只有專賣才可保証售後服務既質素 ( 唔會因為其他產品既售後影響到m8既售後服務 )


試問有邊間公司 會有咁 ...


啱, 同埋可以咁講, 係香港, 俾你盡咪至多做到700萬人生意
係大陸做幾倍都唔止啦
而家拍戲都係咁咋麻, 如果唔係點會禁多中港合作電影呀, 香港蝕硬錢

[ 本帖最後由 jzu 於 2009-4-13 13:02 編輯 ]

TOP

原帖由 jzu 於 2009-4-13 01:02 PM 發表


啱, 同埋可以咁講, 係香港, 俾你盡咪至多做到700萬人生意
係大陸做幾倍都唔止啦
而家拍戲都係咁咋麻, 如果唔係點會禁多中港合作電影呀, 香港蝕硬錢


甘又系啊,香港有好多人都抗拒祖國產品,覺得品質吾穩定,所以人地間廠都只系留番資源去繼續開發簡體平台既產品。

TOP