「轉貼」數碼通半年賺2.45億 促容許頻譜成本扣稅

新鴻基地產(00016)今午才就樓市「撤辣」發聲,旗下數碼通電訊(00315)亦對財政預算案有意見。

數碼通主席郭炳聯於業績公告中提到,截至去年12月底止半年,已繳付約2.7億元頻譜費用予政府,此金額實際上已超過集團期內整體淨利潤。公司樂見財金官員建議容許未來頻譜成本可作扣稅用途,但不同意將現有頻譜開支排除在外的決定,因為頻譜成本是網絡營運所需的重要營運開支,而且以往均可用作扣稅。

他指,直至去年12月底,數碼通因所持有的頻譜無法享有扣稅,產生累計多達5.38億元的重大財務影響。將頻譜成本排除在可扣稅範圍以外,不但會令經營成本上升,也會局限發展香港基建所需的額外投資。

截至去年12月底止半年,數碼通純利按年倒退3.92%至2.45億元,中期息維持每股14.5仙。期內服務收入按年跌1.26%至23.03億元,但撇除預繳(電話卡)、流動虛擬網絡營辦商(MVNO,予香港寬頻)和短訊業務收入後,則按年增長3%,主要受惠漫遊復甦等。

行政總裁劉若虹提到,去年12月漫遊收入為疫情前86%,按半年升9個百分點,今年1月升至90%,而實際上,個人客漫遊收入已經超過疫前,尚未復原是商旅,預期這會隨着本港重開而逐漸改善,有信心今年接近100%,港人「北上」潮流亦有助漫遊收入改善。

數碼通強調去年底有9.84億元的強勁淨現金,但劉稱,回饋股東的政策會與迄今一致,沒打算回購股份,應運用良好的資產負債表投資增長機遇,如方興未艾(Nascent)的企業解決方案。

原文網址:數碼通半年賺2.45億 促容許頻譜成本扣稅 | on.cc東網 | 產經 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/fina ... 0222_00842_001.html

回覆 1# octopusman

小氣通既莫財,要求頻譜成本扣稅,財政上終於都達至皮膚緊緻既地步啦,成件事變成咁,真係可以講,好明顯就係因為無錢

TOP

其實 頻譜成本 不屬公司支出嗎 ?
遲下會唔會鋪租都唔可以當公司支出

TOP

用緊數碼通覺得佢不論4G/5G 接收差左好多,多左好多盲點,顯示收到3格但實際上係上網都上唔到><

TOP

佢合約期同截數期係兩個日期, 一轉台就屈多你一個月, 我已永不錄用

TOP

佢合約期同截數期係兩個日期, 一轉台就屈多你一個月, 我已永不錄用
hkils2001 發表於 2024-2-26 00:22

3HK、聯通,一樣係咁

TOP

3HK、聯通,一樣係咁
slt 發表於 2024-2-26 10:08



    聯通而家應該唔係,試過合約期完咗後第一日轉台,成功咗以為無事,後來想開積木開唔到,CS 話之前有欠費,要交返唔記得一兩蚊先得,肯定唔係一個月。

TOP

本帖最後由 PN420 於 2024-2-26 11:46 編輯

比我既感覺好似係,盈利倒退因為無法享有"頻譜扣稅"而導致。

5.38億係個台競投頻譜之前預左要繳付的,兼且係固定既,咁點解經營成本會上升? 如果真係影響到做生意,在商言商應該唔會出咁高價去投架喎.

其中一條850今年都到期要重新競投。(當時2011年以8.75億投得,好貴! 點解? 問返前CEO黎生。)正常講,個台擺左咁多錢同設備喺850嗰度,幾辛苦都要再投番黎,但呢個好大機會唔會8.75億咁貴,兼會當新頻譜,可以扣稅喎。而其他頻譜都可以係咁,係比多幾年稅啫,以後成本會因此慳到喎。

而另一個台最近都公佈業績,上升喎,兼又唔覺佢有提"頻譜扣稅"呢個問題。同樣對待下,咁點解人地升而你跌呢?

https://www.info.gov.hk/gia/general/202312/01/P2023120100183.htm
https://www.ofca.gov.hk/filemana ... success_bidding.pdf

TOP

做生意一定要賺錢,唔應該蝕,好似係咁上下意思…

via HKEPC Reader for Android

TOP