打排fan一問

GT1850及GELID Silm及wing 12pl 邊個會好D
排: Antec h2o 920 厚排

首推1850

TOP

回復 2# yaocc0456


    gt1850 how mach money and Ashop have ?? thx

TOP

1850
好似加佐價160-180到

TOP

回復 4# yaocc0456


    咁貴@@ gelid silm ok??

TOP

要好當然貴
全水區公認1850最好

TOP

回復 6# yaocc0456


    ok thx U

TOP

1850打排既話會同普通12cm Fan差幾遠??溫度上.

TOP

普通fan 冇咩大水,一分錢一分貨,去到full load 見真章

TOP

首推1850
yaocc0456 發表於 15/3/2013 18:31


最討厭GT1850

TOP