ar2 當前離線
中級會員
ylimny 當前離線
TOP
hihihi123hk 當前離線
進階會員
因有software 係 sierra 用唔到, 我想係imac 2017 裝返 capitan , 我已經整左capitan usb 安裝手指, 同f ... ar2 發表於 2017-8-18 19:22
Seems you can't do so ylimny 發表於 2017-8-18 19:34
6seven 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
新mac 裝唔到比跟機舊0既OS. 例如買時係10.11, 你只可裝10.11 或之後OS. 但可試用舊機set target disk mo ... 6seven 發表於 2017-8-18 20:00
fatdog 當前離線
點樣set 我有舊機係度,都係行緊 capitan 。 ar2 發表於 2017-8-18 22:06