日本首支iOS開發聯盟將結成

據日本經濟新聞報導,最近日本70家公司將於21號組成一支強大的iOS開發聯盟,其中包括了我們非常熟悉的日立和NEC。此次的聯盟將會致力於開發 iOS的應用軟件,培養軟件開發工程師,從而提高在iOS領域的開發經驗。日立等公司認為iOS產品的適用範圍將是非常的廣泛。



日經還指出,雖然蘋果公司一直積極地設法吸引日本的消費者,但比較遺憾的是,他們在日本的企業支持框架上卻顯得非常薄弱。所以,這支iOS開發團隊的問世無疑給廣大蘋果消費者帶來了好消息。

另外,此次的結締將可以幫助各個公司減少開發iOS應用軟件的時間和費用,以及用戶們等待的時間。日本的企業一直都不算是最快吸收最新技術的,希望這次的結盟可以讓他們在向移動設備轉化的道路上加快他們的步伐。

希望多d日本大作 game

iOS咁封閉…用android好過啦…

TOP

如果Android統一D, 唔洗開發一個app要燃燒時間&金錢去handle N個唔同的config,
同多D人肯俾錢買app, 我諗好多公司都會肯放錢入去.

TOP

唔係咁好

不過好彩係電子企業,而唔係遊戲企業

個人認為日本既公司應該要自定一個國內標準,日本既電話盡量用番一個 stabdard 既 hardware 同 mon scale 去做,對佢地日本既開發人員都會好好多

Sony toshiba panasonic sharp 幾個都打緊上黎,佢地既機只要肯有人投資再多啲賣出國都好正…

TOP