其實同一牌子同一容量既硬碟, 一款普通版一款企業版

其實同一牌子同一容量既硬碟, 一款普通版一款企業版分別大唔大呢? 除左價錢唔同(有d只係相差5~15%左右), 仲有咩分別?

之前有師兄 post 過...

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1084784

[ 本帖最後由 kazunari 於 2008-11-22 10:24 編輯 ]

TOP

係? 可唔可以幫手搵下段資料? 其實呢樣野想問好耐了, 之前search過又搵唔到文章講有咩唔同

TOP

FAQ Q1

TOP

thk's

不過企業版用係non-raid真係會好似佢講甘恐怖? 我隻DS-106用緊企業版wor:funk:

TOP

原帖由 Stone08 於 2008-11-22 10:46 發表
thk's

不過企業版用係non-raid真係會好似佢講甘恐怖? 我隻DS-106用緊企業版wor:funk:


其實邊度會有問題
同埋我講你知有,你都唔會買過隻啦
咪自已嚇自已

TOP