諗諗下都係閣置SSD計畫

雖然OCZ係平,不過都係等等先,最多買多2隻raptor行4隻raid 0

其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?

TOP

原帖由 homeivan 於 2008-11-25 21:13 發表
其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?


MUTI READ WRITE.

TOP

原帖由 homeivan 於 2008-11-25 21:13 發表
其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?

R/W都係一個重要既問題,SSD係快,不過一次過寫入好多個檔案就唔及傳統HDD好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係話raptor又震又噪咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:52 發表


300GB 萬轉 2.5" 無呢個問題

你講VelociRaptor?

其實最細容量個隻係香港無賣定係外國都仲未出?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:47 發表


但如果好似你咁講, 攞佢o黎行 OS 應該問題唔大喎

30GB太細啦,裝個VISTA同OFFICE 2007都冇左幾GB啦,我仲要裝其他野呢,不過最重要係個搜尋時間雖然係怏,不過我FEEL唔到

TOP