Tong Chi Yin 當前離線
努力工作
EPC義工團
homeivan 當前離線
中級會員
TOP
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
進階會員
原帖由 homeivan 於 2008-11-25 21:13 發表 其實用raptor其中一個原因係要快D access rate... SSD唔係就最好嗎?
pk1667 當前離線
想要新的開始, 就要告別某些過去 ...
Banned
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:52 發表 300GB 萬轉 2.5" 無呢個問題
原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:47 發表 但如果好似你咁講, 攞佢o黎行 OS 應該問題唔大喎