mamoru 當前離線
初級會員
kimlam666 當前離線
進階會員
今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。 但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan 麻煩解答下 ... mamoru 發表於 31/8/2013 19:14
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
回復 FeverMike 沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的 (因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的) ... ok041094 發表於 31/8/2013 22:36
可愛老坑 當前離線
呢層小弟知道,發問的非小人也 FeverMike 發表於 2013-8-31 23:48
師兄一定5係小人,係黑人 可愛老坑 發表於 1/9/2013 00:39
royho 當前離線
特級會員
我真係好黑仔 FeverMike 發表於 2013-9-1 00:55
你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉. royho 發表於 1/9/2013 01:05