好大問題!!!

今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。
但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan
麻煩解答下

今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。
但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan
麻煩解答下 ...
mamoru 發表於 31/8/2013 19:14


應該有野令MB短路

TOP

回復 1# mamoru


    上冷頭羅C有圓形膠/紙(箭)片,你係咪冇上??

TOP

請在底板嘅cpu fan插頭接上一把風扇或水泵測速線

TOP

回復 4# FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的)

TOP

回復  FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的) ...
ok041094 發表於 31/8/2013 22:36



   

呢層小弟知道,發問的非小人也

TOP

呢層小弟知道,發問的非小人也
FeverMike 發表於 2013-8-31 23:48


師兄一定5係小人,係黑人

TOP

師兄一定5係小人,係黑人
可愛老坑 發表於 1/9/2013 00:39


我真係好黑仔

TOP

我真係好黑仔
FeverMike 發表於 2013-9-1 00:55


你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉.

TOP

你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉.
royho 發表於 1/9/2013 01:05



   

同一代人喎

TOP