ayacalip 當前離線
進階會員
leave 當前離線
TOP
好似係話用緊CC嘅就一定要上最新版,用緊以前永久版就唔受影響。 leave 發表於 2019-5-19 19:49
TH30 當前離線
我的一位從事IT support的朋友知道呢個消息之後,話會打算吿adobe⋯ ayacalip 發表於 2019-5-19 08:27 PM
waishingme 當前離線
P14 當前離線
Banned
聽講佢係出於善意 (或者佢想慳錢) 傳聞話佢之前同某間廠商合作出軟件果時,佢係俾左一筆專利費 但係 ... waishingme 發表於 2019-5-19 21:34
xxxxxx623 當前離線
中級會員
笑了, 咁都叫善意, 只係簡單咁睇啦, 我比錢買左套舊版license, 真金白銀, 而家居然話係老翻 ? ... ayacalip 發表於 2019-5-19 22:47