Adobe 咁做係咪完全痴左線?!?

本帖最後由 ayacalip 於 2019-5-19 19:47 編輯

移除未授權版本:

https://helpx.adobe.com/hk_zh/enterprise/kb/remove-unauthorized-versions.html

即係唔理你舊機定新機,如果用舊版adobe,就當作係老翻?


迫人上最新版?     
有無搞錯!呢個究竟係咩道理?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

好似係話用緊CC嘅就一定要上最新版,用緊以前永久版就唔受影響。

TOP

好似係話用緊CC嘅就一定要上最新版,用緊以前永久版就唔受影響。
leave 發表於 2019-5-19 19:49

咁都死,舊機邊有能力上最新?

佢咁做完全nonsense!

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

我的一位從事IT support的朋友知道呢個消息之後,話會打算吿adobe⋯

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

我的一位從事IT support的朋友知道呢個消息之後,話會打算吿adobe⋯
ayacalip 發表於 2019-5-19 08:27 PM


吿adobe,好丫,律師費邊個俾?

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2019-5-19 21:55 編輯

聽講佢係出於善意 (或者佢想慳錢)
傳聞話佢之前同某間廠商合作出軟件果時,佢係俾左一筆專利費
但係因為專利使用權過咗期,果堆舊版本軟件無續到使用權
所以佢怕用家繼續用舊版本軟件會隨時被果間廠商告,於是就出呢招
而用家之後繼續使用舊版本軟件嘅法律責任,佢亦唔想負責

情況就好似某啲音樂協會咁樣,用家唔俾版權費,用家就唔可以用音樂協會旗下嘅音樂…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2019-5-19 22:51 編輯
聽講佢係出於善意 (或者佢想慳錢)
傳聞話佢之前同某間廠商合作出軟件果時,佢係俾左一筆專利費
但係 ...
waishingme 發表於 2019-5-19 21:34



笑了, 咁都叫善意,

只係簡單咁睇啦, 我比錢買左套舊版license, 真金白銀, 而家居然話係老翻 ?

TOP

笑了, 咁都叫善意,

只係簡單咁睇啦, 我比錢買左套舊版license, 真金白銀, 而家居然話係老翻 ? ...
ayacalip 發表於 2019-5-19 22:47



你咁講又唔係好岩,買CC係買訂閱服務而唔係買當時版本嘅長期維護
你搞錯咗自己真金白銀買嘅嘢

TOP