[操作疑難] 最強既媒體播放器係咩?

本帖最後由 pan15i 於 2019-5-20 13:50 編輯

最強嘅媒體播放器係咩?

咩片都播到既

windows 10  用

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

無理由將 PotPlayer 掟入 linux 吧
要睇咩平台

TOP

KMPlayer

TOP

本帖最後由 kingofpower 於 2019-5-19 22:53 編輯

不用討論了, Potplayer

主要是因為內建的D3D11 video renderer 遠好過 madVR

配上LAV filter 的 D3D11, 畫質/效能/兼容性/低CPU使用率.....全部贏晒

MPC-BE/MPC-HC/KM-Player 全部只能行 EVR-CP (D3D11 > EVR-CP > EVR > VMR9 > VMR7)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最強嘅媒體播放器係咩?

咩片都播到既

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
pan15i 發表於 2019-5-19 17:49

簡簡單單

常用 codec. 已經內置晒

Vlc 搞掂

TOP

咁想問下mac os 最強播放器係咩?

TOP

咁想問下mac os 最強播放器係咩?
諸葛亮 發表於 2019-5-20 09:30


以前我用Movist, 而家我用IINA

TOP

咁想問下mac os 最強播放器係咩?
諸葛亮 發表於 2019-5-20 09:30 AM


MacOS最強嘅player屎過Windows多多聲,知道又點?都係播唔到。

TOP

以前我用Movist, 而家我用IINA
KinChungE 發表於 2019-5-20 14:58



    我都覺得係IINA 但有幾多bug 下。同有D字幕load 唔到

TOP