shimanong 當前離線
進階會員
笨a雨 當前離線
初級會員
TOP
得 裝係機箱頂 笨a雨 發表於 2013-9-20 11:38
acer9999 當前離線
Banned
另外,如我裝在機頂,咁可否在冷排下面再裝3把打排?? 謝!! 應該會頂主版MOSET HEATSINK ... acer9999 發表於 2013-9-21 01:18
Y NOT GT1850/2150 ? acer9999 發表於 2013-9-22 20:13