關於Swiftech H320一問

想請教一下,Swiftech H320 能否安裝於Cooler Master Cosmos II??

得 裝係機箱頂

TOP

得 裝係機箱頂
笨a雨 發表於 2013-9-20 11:38

師兄意思係咪即係有可能需要長期開蓋??
另外,如我裝在機頂,咁可否在冷排下面再裝3把打排??
謝!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

另外,如我裝在機頂,咁可否在冷排下面再裝3把打排??
謝!!

應該會頂主版MOSET HEATSINK ...
acer9999 發表於 2013-9-21 01:18


明白,另想請教一下如想換扇抽排,
Noctua(貓頭鷹) AF-N12 PWM 係咪一個好的選擇?
或會有其他更好?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Y NOT GT1850/2150 ?
acer9999 發表於 2013-9-22 20:13

同意,GT1850確係更好的.
未知師兄用H320係用邊把風扇呢??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

更新,知會一聲,如有師兄有着相同程況,
H320 冷排安裝在Cosmos ii機頂時,
會後頂4粒羅C,前頂風扇扣X2,
解決方法為將風扇扣拗上直至平機箱頂部.
另稍微投訴一下,當我拆除冷排上風扇時,
見到某一小段鰭片已遭損毀...
但不影響正常使用,4ghz待機温度44,
Full Load 53(原裝風扇/抽排)

TOP