想問下MSI U130差電,同長開問題

本帖最後由 pk007sky 於 2010-3-27 00:48 編輯

係用完粒電先差??,定可差住電長開?

如要長開係唔係插火牛,拿走粒電?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用完粒電先差is better,     100% don't 差住電長開?

TOP