[圖片] 小魚買左GH5+GF9+新鏡 (#247, #269更新)

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-30 20:15 編輯

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日由早上買到晚上10點幾, 都未買齊
今日再去繼續買, 又買左幾千蚊, 唉
上面果set 有水, 有行, 有2手的, 不過都唔重要!



當一日碌左幾萬蚊, 果下真係好爽,
但爽完要找數果下, 先醒覺到破產邊緣!

我終於明攝影窮三代,單反毀一生!
有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!

相就係得咁多, 所以唔會話係開箱文,
D相機有咩好睇, 不如睇女女
為左大家幸福, 我今日特登去左個EVENT 影女女

送上新相報答大家支持!








其中一個我識的, 所以先去影相=]

好啦, 報告完畢 多謝收睇

(#247, #269 有相片同鏡頭更新及缺點)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

WOW
RICE KING

TOP

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25

HKDI? 有呢啲Event嘅?

TOP

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?

TOP

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35

係冷左啲,不過應該未慣啫

TOP

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    係呀....調暖返D LOW@~@
慣左偏藍 sorry

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

囡囡

TOP

係冷左啲,不過應該未慣啫
mail4kawai 發表於 2017-8-19 22:37



   
板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    改左, 師兄有冇好D?

TOP

改左, 師兄有冇好D?
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:47

尾二、三個小妹妹張臉都係白紙一張, 佢係咪真係查好厚粉呀?

TOP