本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-30 20:15 編輯
首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦
咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角
尋日由早上買到晚上10點幾, 都未買齊
今日再去繼續買, 又買左幾千蚊, 唉
上面果set 有水, 有行, 有2手的, 不過都唔重要!
當一日碌左幾萬蚊, 果下真係好爽,
但爽完要找數果下, 先醒覺到破產邊緣!
我終於明攝影窮三代,單反毀一生!
有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!
相就係得咁多, 所以唔會話係開箱文,
D相機有咩好睇, 不如睇女女
為左大家幸福, 我今日特登去左個EVENT 影女女
送上新相報答大家支持!
其中一個我識的, 所以先去影相=]
好啦, 報告完畢 多謝收睇
(#247, #269 有相片同鏡頭更新及缺點)
|