有冇C兄有D850自家 原相呀?

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-9-30 15:14 編輯

有冇C兄有D850自家 原相呀?

因老細好不滿意部機.叫佢上朗豪佢又唔去.日日係度煩.叫我睇D相話有幾唔清,同D5比好大差別喎.

有冇C兄有850D自家 原相呀?

因老細好不滿意部機.叫佢上朗豪佢又唔去.日日係度煩.叫我睇D相話有幾唔清,同D5 ...
wingkps2 發表於 2017-9-30 13:41

Dpreview冇咩?
如果唔係部機有問題,D850點都唔會差得去邊掛。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 2# mail4kawai


    真係好煩囉.不停係門口影.跟手又講唔清,一日起碼講5次.
叫佢上朗豪,又話乜又話乜.有錢人真係唔知個腦諗咩.

TOP

http://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Nikon%20D5,Nikon%20D850,Sony%20ILCE-7RM2
直接比E條link佢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# killuakam


    呀..打錯...D850先係

TOP

850d? canon 出架?
killuakam 發表於 2017-9-30 13:57

回覆  killuakam


    呀..打錯...D850先係
wingkps2 發表於 2017-9-30 13:59


http://camera-wiki.org/wiki/Canon_EOS_850
人地又直係有wo

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2017-9-30 14:14 編輯

不過我都覺佢部野有問題。人地m01d相。
好利。佢部同舊d 5 比差好多

TOP

駛唔駛我幫你試?

TOP

回覆 9# 必思


    你得閒過黎試下喇.

TOP