wingkps2 當前在線
進階會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
有冇C兄有850D自家 原相呀? 因老細好不滿意部機.叫佢上朗豪佢又唔去.日日係度煩.叫我睇D相話有幾唔清,同D5 ... wingkps2 發表於 2017-9-30 13:41
TOP
s20012797 當前離線
killuakam 當前離線
Banned
850d? canon 出架? killuakam 發表於 2017-9-30 13:57
回覆 killuakam 呀..打錯...D850先係 wingkps2 發表於 2017-9-30 13:59
必思 當前離線