1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?

1024 X 600解像度的Netbook有咩軟件行唔到?

有D功能用唔到算唔算? e.g. photoshop

TOP

有D功能用唔到算唔算? e.g. photoshop
hkocx 發表於 2010-4-25 23:06

開到但用唔到d功能?
有咩功能用唔到?

TOP