JVC HA-FW1500 講幾句

本帖最後由 hkpmck 於 2020-3-2 09:21 編輯

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢買FW10000咪買佢囉
一月嗰陣喺老秋友記試左一兩首歌覺得OK就比錢拎貨走人
但一返到酒店試就覺得bass好重,心諗換條銀線應該平衡到嘅
咁就放置左一個月
直到早兩個禮拜,去e-earphone試條信長金銀線試左成粒鐘
最後結果唔係好滿意但經過用FD01交叉試過之後抱住唔啱FW1500用都啱FD01用就買左條金銀線
返到黎聽左兩個禮拜,結論係,我唔記得左木圈係要煲一煲嫁
我唔敢講係煲開左定點,但宜家個感覺似係好似以前屋企聽hifi咁
有節奏得黎又聽到細節,但整體音場我自己覺得係偏細
目前取代FD01服役中


同場加映 M1ST + 副廠4.4銅鍍銀
3.5同4.4個分別都幾大,不過可能係個前端唔同都有影響嘅

應該跟FWW風格不同吧

TOP

應該跟FWW風格不同吧
jackyfan10 發表於 2020-3-1 15:36



    風格一定唔同,但有時換下口味可能令自己有新發現呢

TOP

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢 ...
hkpmck 發表於 2020-3-1 15:14

條線好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

定得呢個價點都同FWW有距離

TOP

定得呢個價點都同FWW有距離
jackyfan10 發表於 2020-3-1 22:17



    差三倍價錢一定有分別嫁喇,入耳我又唔會買咁貴,最多搵鋪聽下就算
    我宜家呢套夾埋都係佢一半價錢啫,但我覺得已經好夠

TOP

差三倍價錢一定有分別嫁喇,入耳我又唔會買咁貴,最多搵鋪聽下就算
    我宜家呢套夾埋都係佢一半價 ...
hkpmck 發表於 2020-3-2 09:15

讚同

剩係聽完圖二再聽返圖一以經證明到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢 ...
hkpmck 發表於 2020-3-1 15:14


師兄,可否評價一下M1ST?謝謝!

TOP

應該比FD01暖聲一D

TOP

用緊FW10000+信長金銀線 之前就FX850/FD01
上年11月去大阪係e-ear有聽過下
感覺就係FW01+左FW10000下放少少技術進化既原有木系列,
拎2對比FW1500唯一好就係戴感,始終FW10000唔係咁好戴.

日本個邊價錢係差3倍,但香港見PRICE FW10000水貨彌比又1倍都冇.
無論日本同香港都好,我自己覺得個價貴左少少,
假設我冇用緊FW10000,我見到而家FW10000水個價我自已都唔知點揀.

TOP