華為最新禁令-唔准用SD卡,WIFI

https://wccftech.com/huawei-microsd-ban-sd-association/


https://wccftech.com/huawei-temp ... a-say-in-standards/

做得好快手。華為真係日日都有新聞。

睇見美國真係幾痛恨呢間公司。

堅持共產主義同老美嘅後果。

[明報]華為遭美國「Wi-Fi聯盟」除名 副董事長籲理性合作....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咱们有国标wifi/BT/NM卡
甭怕

TOP

方丈份人好小器架

中國可以收非中國生產既手機100%關稅

TOP

只針對 一間公司, *不是*針對 一個中國!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

沒事兒沒事兒

TOP

方丈份人好小器架

中國可以收非中國生產既手機100%關稅
abc888 發表於 2019-5-26 12:29



    我比較擔心係自用也要交電話入境稅.
即係帶舊/使用中的外國手機 (apple/***/lg) 也需要交稅做按金.

TOP

回覆 5# abc888


    放心, 中國唔會以收關稅又或者禁售其他企業產品回應
量度唔同就係唔同

TOP

方丈份人好小器架

中國可以收非中國生產既手機100%關稅
abc888 發表於 2019-5-26 12:29


快D收啦, 前提係美國香港關係法唔好取消
咁D 機有排炒, 先達唔使執啦

TOP