本帖最後由 pc1668 於 2015-6-1 17:05 編輯
回覆 1# madox003
帶磁石分拆式獨立開關制連3個USB 差電位 ... 幾型仔 :good:
不過, 我的century用戶體驗就唔係幾好 ... 千幾銀玩一年 :dizzy:
曾幾何時有隻century 4-bay eSATA(港行一年保, 千幾銀), 睇佢打造精美, 諗住起碼玩到6年 ... 唉. 用了一年零一個月就燒左內置火牛. 換牛連工包料估計4至 5舊(內置火牛比較貴), 考慮到換左牛又可以玩幾耐...沒有辦法估計, 最終廢事煩, 賤賣了. 現在使用UNITEK dual-bay usb 3.0 docking, 港行3年保.
|