twilight axis仲痴線過thunderbolt

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 路人@好天氣 於 2017-6-24 07:54 編輯

我睇完果三分鐘都完全唔知佢想點⋯⋯

TOP

泡麵番高達完全唔知佢做乜

TOP

Thunderbolt都未睇過, 而家又嚟twilight axis,  笨大好急進, 模型排著隊出場吸水.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Thunderbolt都未睇過, 而家又嚟twilight axis,  笨大好急進, 模型排著隊出場吸水.
arnoldanywhere 發表於 2017-6-24 22:06


隻Gundam AN-01 搵笨
半隻舊模
渣古三改 完全舊模

TOP

隻Gundam AN-01 搵笨
半隻舊模
渣古三改 完全舊模
bibilubi 發表於 2017-6-24 23:37

我反而對RX-106G有期待,  終於換裝了"高達面", 如果是藍/白主色就更正.

TOP

真杯麵番,哈哈哈

TOP

隻Gundam AN-01 搵笨
半隻舊模
渣古三改 完全舊模
bibilubi 發表於 2017-6-24 23:37



    紅渣三重要限定,伏到hihi

TOP