sosim 帶no過台 送100gb 數據+送副卡

本帖最後由 leewe 於 2024-7-6 17:25 編輯

IMG_20240706_172219.jpg 反正自己都有d 用完一個月惠康卡no. 增值10蚊,再帶no.去返用完一個月sosim ,又可以再用
.
副卡又可以搭多程地鐵

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

即是你有齊兩張卡,咁張副卡點攞?

TOP

寄比你掛,我今晚過台先知

TOP

即是你有齊兩張卡,咁張副卡點攞?
tatata 發表於 2024-7-6 10:52


e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)

TOP

e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57



要比錢即係唔係送啦

TOP

送100gb 就ok

IMG_20240707_084938.jpg (118.74 KB)

IMG_20240707_084938.jpg

TOP

本帖最後由 leewe 於 2024-7-7 09:06 編輯
e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



( ...
leewe 發表於 2024-7-7 08:58



即係要新卡頭一個月50GB最後幾日MNP多一個月100GB?
無得改用5日漫遊?

TOP

本帖最後由 leewe 於 2024-7-7 10:49 編輯

用緊香港數據,100gb 應該是咁玩,漫遊就吾知啦無玩過

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57



    即係仲要有部ESIM 機先可以免費食到

TOP