kenneth1226 當前離線
中級會員
koli 當前離線
咩叫朋友
進階會員
TOP
joetcw 當前離線
初級會員
genie58 當前離線
cwb 100%唔得, 我琴日已試! 仲話舊版一定要全組入晒 唔好浪費車錢時間了 joetcw 發表於 2014-10-11 14:14
你用過喎,佢上次冇攞喎 koli 發表於 2014-10-11 14:19
bb20 當前離線
無賴大法啦 genie58 發表於 2014-10-11 14:18
你唔知冇攞過照計數咩? 個system係count你有冇成功reserve過 唔係count你有冇攞過 去到佢只係對 ... joetcw 發表於 2014-10-11 14:24