master88 當前離線
初級會員
mclee01 當前離線
中級會員
TOP
freefdhk 當前離線
進階會員
如果小米會出 15~ 22 甚至27 吋平板就好了 freefdhk 發表於 2019-4-28 01:48
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
回覆 mclee01 人民幣1899,大約係港幣22xx。(另外小米膠袋人民幣0.50一個 ) ... master88 發表於 28/4/2019 01:44 AM
b-29 當前離線
特級會員
而家連大陸都徵膠袋費? 孤兒仔 發表於 2019-4-28 03:48
27寸?講笑咋?咁大點拎出街.... 搭港鐵時拎部27寸平板出黎玩.... master88 發表於 2019-4-28 01:57
已經實行多年。以前係深圳海岸城aeon 超市。D大陸人照卑膠袋費 好少用購物袋。 其實 香港是向大陸睇 ... b-29 發表於 28/4/2019 11:36 AM
MAX100 當前離線