[開箱] 今日深圳小米之家買左部10寸LTE小米平板4

本帖最後由 master88 於 2019-4-27 21:58 編輯

深圳小米之家,真係多野睇過香港小米好多,本來想買塊8寸小米平板,後來拎起塊大嘅試玩下,越玩越喜歡,於是改主意買大塊嘅。
小米之家職員好好人,知我係香港人,幫我即時裝埋 google play store,我又可以煩小一樣。
買完即刻去華強北買套買鋼化膜。(點知買完出街行雷閃電,大雨到黑雨咁,有雨遮都死!走去食老麥等雨細番啲,然後速速番香港!)


222a.jpg

222b.jpg

請問幾$ ?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 master88 於 2019-4-28 01:55 編輯

回覆 2# mclee01

人民幣1899,大約係港幣22xx。(另外小米膠袋人民幣0.50一個 )
https://www.mi.com/mipad4/

TOP

如果小米會出 15~ 22 甚至27 吋平板就好了

TOP

本帖最後由 master88 於 2019-4-28 01:59 編輯
如果小米會出 15~ 22 甚至27 吋平板就好了
freefdhk 發表於 2019-4-28 01:48


27寸?講笑咋?咁大點拎出街.... 搭港鐵時拎部27寸平板出黎玩....

TOP

回覆  mclee01

人民幣1899,大約係港幣22xx。(另外小米膠袋人民幣0.50一個  )
...
master88 發表於 28/4/2019 01:44 AM



而家連大陸都徵膠袋費?

TOP

本帖最後由 b-29 於 2019-4-28 11:41 編輯
而家連大陸都徵膠袋費?
孤兒仔 發表於 2019-4-28 03:48



    已經實行多年。以前係深圳海岸城aeon 超市。D大陸人照卑膠袋費 好少用購物袋。
其實 香港是向大陸睇齊制度化。向一國一制舖路。如 留心下郵筒顔色等等

TOP

27寸?講笑咋?咁大點拎出街.... 搭港鐵時拎部27寸平板出黎玩....
master88 發表於 2019-4-28 01:57



係屋企用
掛佢係牆就夠晒智能.

TOP

已經實行多年。以前係深圳海岸城aeon 超市。D大陸人照卑膠袋費 好少用購物袋。
其實 香港是向大陸睇 ...
b-29 發表於 28/4/2019 11:36 AM


應該淨係北上廣深才行得通吧

TOP

好過在香港買所謂有保養既山寨平板

TOP