似乎地上呢間公司有意唔做日漫香港代理

剛剛聽個之前做書屋的朋友講

地上而家好多日漫香港版都出出下無出爛尾

好似話剩返一本少女漫畫,
同埋jojo同one piece仲keep住出

以成本角度來說交俾台灣代理做一雞兩味合情合理

TOP

交晒俾台灣比較好,起碼啲角色譯名統一啲

TOP