張新卡怪怪地

張新CF卡怪怪地,相機用正常,插落電腦就讀唔到

What brand? What Size?

TOP

原帖由 Vincent2006 於 2008-11-3 08:01 發表
What brand? What Size?

Kingston 16G 133x

TOP

原帖由 T12 於 2008-11-3 12:48 PM 發表

Kingston 16G 133x



有可能係個 card reader 唔 support

TOP

原帖由 benny_ykh 於 2008-11-3 13:39 發表



有可能係個 card reader 唔 support

8G都讀到wo

TOP

card reader  可能唔夠電 ......我之前用 Kingston 8G 133x 都係咁 ....

  之後用其他 USB ... or 電腦 .....就過到相了

TOP

你部相機有無mini-usb ar?
用住先啦

TOP

原帖由 vodaben 於 2008-11-3 23:13 發表
你部相機有無mini-usb ar?
用住先啦

有呀

TOP

原帖由 997997 於 2008-11-3 22:45 發表
card reader  可能唔夠電 ......我之前用 Kingston 8G 133x 都係咁 ....

  之後用其他 USB ... or 電腦 .....就過到相了

試過係唔同既電腦用唔同既card reader情況都係咁

TOP

似係唔夾card reader多D
可能你試既幾款card reader都係相同chip

TOP