教父2移除唔到

唔知點解一del佢就幫我入左game,有冇巴打知點解??

原帖由 勁粒 於 2009-4-16 18:27 發表
唔知點解一del佢就幫我入左game,有冇巴打知點解??

我都係咁...自從mirros' edge 已經係咁...
想delete個時會自動入game.. 不過只要你快d(最好即刻)出翻去桌面..
就會繼續個移除程式..

[ 本帖最後由 laujeffrey 於 2009-4-16 18:44 編輯 ]

TOP

回覆 2# 的帖子

ok........唔該晒你巴打

TOP

入碟去 UNINSTALL

TOP

回覆 4# 的帖子

UNINSTALL左喇~~唔該你先巴打

TOP

佢個設計係咁,要你停一停,諗一諗,玩番下,等你唔好DEL隻GAME

TOP

回覆 6# 的帖子

真定假架

TOP

原帖由 PKane 於 2009-4-16 23:04 發表
佢個設計係咁,要你停一停,諗一諗,玩番下,等你唔好DEL隻GAME


咁抵死架咩?
btw 樓主 你等佢load完入左main menu之後quit game就ok..
我都係咁!

TOP