AION 公測開動

大陸開始公測啦 !
岩岩今日開始玩....雖然爆多人 , 但ser 唔lag
有冇巴打玩...玩就要快 , 因為公測完會收錢
玩華北既風之路

ID:剎神彌
7lv戰士

[ 本帖最後由 helloko2003 於 2009-4-13 01:49 編輯 ]

竟然冇人玩

TOP

有玩!等唔到台灣版所以入左點= =;,盛大計時收費比較適合我多d, 但缺點係升制作技能要好耐時間 = =!!

TOP

宜家公測wo

TOP

please tell how

TOP

原帖由 helloko2003 於 2009-4-14 11:31 發表
宜家公測wo


後日就收費啦

TOP

冇興趣玩..
一早玩過歐板ob同cb...
來緊又有antxxxx(忘記左名字) 同戰錘 2隻大作又話公測
同樣都係玩過.....
年低又話好似diablo3出..
真係唔知玩邊隻好..

[ 本帖最後由 Lche 於 2009-4-14 17:52 編輯 ]

TOP

講真, 每個月俾錢玩 online game 真係搵笨又o徒時間~ 升一個 level 夠我玩番十幾場 L4D

TOP

I guess I will wait for TW ver

TOP

原帖由 wgzchk 於 2009-4-14 17:46 發表


後日就收費啦

佢係轉版姐...26號先係正式收費

TOP