請敎,用大陸號碼登記大陸app

人在香港多,要在香港收大陸號碼SMS,只用在登記大陸app, 應該怎樣才化算

1)大陸出保號大陸咭?在港開漫遊收SMS
2)只能香港出一咭兩號?但月費19蚊收幾個SMS 好似唔抵
3)有無鴨記漫游大陸咭可做到??定時充值去keep

***該大陸號碼要長 keep,謝謝

via HKEPC Reader for Android

option 2 is good

TOP

長keep緊係上去開比較好

via HKEPC Reader for Android

TOP

人在香港多,要在香港收大陸號碼SMS,只用在登記大陸app, 應該怎樣才化算

1)大陸出保號大陸咭?在港開漫 ...
stockmike 發表於 2024-9-26 00:27


長keep一定係上去開保號plan,香港一卡二號而家$19遲D人地一加價你點算

TOP

長keep一定係 option 1, 大陸卡香港收SMS係免費,而且成本最低只係¥8一個月 (而家唔知仲有無呢個plan), 簽咗約唔會加價!

TOP

我自己用月費+$18大陸號碼
但搞到香港月費號碼唔會轉台,因為會無左大陸號碼
同埋分唔到打入嘅電話係打緊我香港定係大陸號碼
因為無得熄左大陸號碼,間中收大陸電話廣告& SMS,當然廣告無香港咁過分

TOP

長keep 號碼一定係上大陸開卡

一來月費平啲,二來大陸號碼可以攜號轉台

用一卡兩號嘅大陸號就等於任營運商宰割

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

長keep一定係 option 1, 大陸卡香港收SMS係免費,而且成本最低只係¥8一個月 (而家唔知仲有無呢個plan), 簽 ...
antonyhk 發表於 2024-9-26 05:40



電信 5 蚊 PLAN 好啲,大把人仲有年幾兩年免費。

TOP

先謝,綜合大家意見都係上去開抵啲。對五蚊保號好有興趣,唔知可唔可以直接出保號套餐???我乜嘢優惠都唔要佢。


via HKEPC Reader for Android

TOP

先謝,綜合大家意見都係上去開抵啲。對五蚊保號好有興趣,唔知可唔可以直接出保號套餐???我乜嘢優惠都唔 ...
stockmike 發表於 2024-9-26 09:31



    試吓東門好大果間直營店開,應該無問題。

利申,之前都係聽呢度的師兄介紹,去直接開了5蚊plan,預付200慢慢扣,過程好順利。

TOP