Finnish 當前離線
初級會員
清風浮雲 當前離線
被遺棄的王子
Super Moderator
TOP
原帖由 清風浮雲 於 2008-12-23 23:52 發表 你目的係拍片定係影相先... 拍片就係拍片... 影相就係影相...
阿勤 當前離線
進階會員
astray 當前離線
原帖由 阿勤 於 2008-12-23 23:57 發表 5d2
原帖由 astray 於 2008-12-23 23:58 發表 咁兩樣都買
DeathSon 當前離線
特級會員
原帖由 DeathSon 於 2008-12-24 00:06 發表 D90囉...拍片dslr都冇乜邊部機 dv影相又唔掂
DarkHero 當前離線
○FreeLancer○