本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 21:53 編輯
塊背板同一般風冷背板一樣, 唔知係AMD的野真係通用, 定bykski設計如此


無說明書, 無安裝指引, 問bykski又唔係好明佢講乜, 話只係落一個膠圈係彈弓下, 我問佢咁第2個膠圈放邊, 佢又無回我. 我唔係讀電, 但感覺話我知我要有絕緣體

最後自己上koolance睇佢個380冷頭點裝, 參考一下算

X街, 唔對路喎, 我擰1/4圈咋喎

拆返粒螺母, 只係放粒彈弓出黎睇就咁....

一係呢set野係玩超大壓力, 一係就發錯貨
bykski話螺絲要35mm, 而佢發比我的係...

無法, 今日到此為止, 只好打包入盒, 寄去東莞叫佢換返D正確的螺絲比我, 順便換個可以裝得入的北橋冷頭.
bykski人幾好, 問佢都好快有回應(同佢講佢D貨有問題除外), 我同佢講北橋個底花晒, 佢即時話換個電鍍頭比我(要我寄返去, 佢收到後"換"比我)
水冷都唔算係太大眾, 就算係萊佬野都有錯貨, 問題貨的發生, 加上一分錢一分貨, 唔可以要求太高.
聽日寄個冷頭返去, 希望兩星期後可以寫埋呢份報告佢 |