新手用國產水冷貨, 已貼熱力測試

本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-13 23:06 編輯

中學時睇toms水冷張ti 4200, 當時已經想玩水, 但水冷太貴窮學生玩唔起, 依家唔叫太有錢, 但剛砌左部熱辣辣的AMD FX就有藉口比自己上水.
好似車咁, 新手一開始梗係唔好用貴野, 用我最唔鍾意個馬雲的購物網去同買出名麻煩的bykski同包後悔的東遠水冷泵, 實行黎一套cheap cheap強國水冷做我人生第一部水冷

alphacool xt45
東遠 sc-p60
bykski xpm cpu
bykski xph nb
wing12pl
仲有4粒3分厚快擰


問題馬上黎, 我隻CM K280係非常唔o岩水冷, 想裝個冷排係出面, 閂唔到則板; 裝機入面, 螺絲唔o岩牙. 基於唔比改箱, 只好用返傳統的裝法, 就係機箱風扇冷排. 無法吹到VRM


alphacool的野大家都好熟, 所以我唔講了, 直接講大家最想知的國產野掂唔掂吧
先講個CPU冷排, XPM.
bykski比我第一個感覺就係模仿EK supremacy,  XPM係中階, 138人仔, 買返黎玩玩先啦

EK supremacy同高階的XPH中間個入水板仔仲有個膠圈, 壓加水壓, XPM係中階, 所以無膠圈. 而XPL呢隻下價貨就連板仔都無

條"microchannel"唔差的, 起碼無批爛銅的情況, 但深唔深, micro 定macro就你諗你





都老實講, 鍍黑快擰甩漆甩得好緊要

北橋冷頭一返黎時就係咁樣, 無膠包, 就只一個裝藥丸的袋仔裝住. 心諗, 咁2手o既?!
chinese craftsmanship


唔理, 上北橋冷頭先




頂! 頂住左! 真係幾無言

算, 裝CPU!

TOP

本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 21:53 編輯

塊背板同一般風冷背板一樣, 唔知係AMD的野真係通用, 定bykski設計如此



無說明書, 無安裝指引, 問bykski又唔係好明佢講乜, 話只係落一個膠圈係彈弓下, 我問佢咁第2個膠圈放邊, 佢又無回我.  我唔係讀電, 但感覺話我知我要有絕緣體


最後自己上koolance睇佢個380冷頭點裝, 參考一下算


X街, 唔對路喎, 我擰1/4圈咋喎

拆返粒螺母, 只係放粒彈弓出黎睇就咁....

一係呢set野係玩超大壓力, 一係就發錯貨
bykski話螺絲要35mm, 而佢發比我的係...


無法, 今日到此為止, 只好打包入盒, 寄去東莞叫佢換返D正確的螺絲比我, 順便換個可以裝得入的北橋冷頭.

bykski人幾好, 問佢都好快有回應(同佢講佢D貨有問題除外), 我同佢講北橋個底花晒, 佢即時話換個電鍍頭比我(要我寄返去, 佢收到後"換"比我)
水冷都唔算係太大眾, 就算係萊佬野都有錯貨, 問題貨的發生, 加上一分錢一分貨, 唔可以要求太高.
聽日寄個冷頭返去, 希望兩星期後可以寫埋呢份報告佢

TOP

本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 21:53 編輯

更新: 經過3星期的等候, 個冷頭終於到左

睇吓個水冷頭, 都係膠頂銅底

跟頭有螺絲, 希望安裝唔會有問題

拆頭就當然少不了, 睇吓佢造工嘛, 都係140支銅柱, 相信都足夠壓低970的熱力

TOP


中國的會爆炸!!

點解 north bridge block 咁花架?

TOP

本帖最後由 可愛老坑 於 2014-4-22 00:51 編輯
塊背板同一般風冷背板一樣, 唔知係AMD的野真係通用, 定bykski設計如此



無說明書, 無安裝指引, 問bykski ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-4-22 00:20


師兄勇氣可加

TOP

一直唔敢買國貨就係怕整整下先發現唔啱位

TOP

支持師兄上水,慢慢玩下就會

TOP

塊背板同一般風冷背板一樣, 唔知係AMD的野真係通用, 定bykski設計如此



無說明書, 無安裝指引, 問bykski ...
唐賓南紀念中學 發表於 22/4/2014 00:20

螺絲自己去配啦,運費仲貴過螺絲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP