csl加裝臨時發射站,配合毅行者活動

本帖最後由 VR2XXX 於 2024-11-14 11:04 編輯

http://news.now.com/home/local/player?newsId=582986&refer=Share&utm_source=now_appshare&utm_medium=share
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B8C58).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

似鉛礦坳個公廁。

方丈,你架應急車呢?

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-11-14 21:51 編輯
似鉛礦坳個公廁。

方丈,你架應急車呢?
PN420 發表於 2024-11-14 19:16


呢個位應該漁護署啲車或者有permit先入到去?

條路咁窄擺咗架應急車,其他車包括漁護署啲車都應該行唔過。

好似HKT咁泊一泊架貨Van仔去整個臨時站,申請個臨時permit應該唔大問題,咁大部應急車(似係起碼中型貨車),泊足成個活動時間應該唔會批。

TOP

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
VR2XXX 發表於 2024-11-14 18:56

咁都幾好呀, 人人都明知上到山各台都有死位, 知道有大型活動就即刻做野, 幾貼地

TOP

似鉛礦坳個公廁。
方丈,你架應急車呢?
PN420 發表於 2024-11-14 07:16 PM


HKT同毅行者合作左二十幾年

TOP

本帖最後由 PN420 於 2024-11-14 23:32 編輯
呢個位應該漁護署啲車或者有permit先入到去?

條路咁窄擺咗架應急車,其他車包括漁護署啲車都應該行唔過 ...
Linksys999 發表於 2024-11-14 21:37


印象中鉛礦坳有車路但有D位都幾窄又急彎,
入唔入到去就成問題, 會影響到攞permit
睇下CMHK想唔想整多架應急Van,
始終好似呢D case咁,如果要應急既地方係山卡啦得條小路入,都幾頭痕.

TOP

其實我懷疑hkt又想玩改名
可能之後又唔會要csl呢個品牌
學新加坡咁 全部統一用同一個名
有利品牌效應
因為其實到今時今日都仲有人唔知csl = hkt

TOP

應急車主力應該係應付隅發的大流量需求
山路的死位,應該俾啲誠意整永久站。

TOP

其實我懷疑hkt又想玩改名
可能之後又唔會要csl呢個品牌
學新加坡咁 全部統一用同一個名
有利品牌效應
因為 ...
留白兄 發表於 2024-11-14 16:38

唔會,csl 只係其中一個品牌。對外事務會用返HKT。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

應急車主力應該係應付隅發的大流量需求
山路的死位,應該俾啲誠意整永久站。 ...
tp380 發表於 2024-11-14 19:00

政府效率有幾快,唔洗講都明啦。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP