[操作疑難] Worx wx242 vs Bosch Go 3

最近想買把電動批用,暫時意向Worx wx242 or Bosch Go 3其之一,有無ching用緊邊把好啲?或者有無價錢差唔多但更好用嘅推介?

本帖最後由 atukowing 於 2024-8-6 14:08 編輯

以前有GO1  同埋現用緊242,  最後242我係封左麈,投入USB220-P1嘅懷抱

頭2枝好好力,但始終個手感都唔似枝"螺絲批",好多野用電動收緊完都會想手動收多一下,佢地都好難"感覺"到實唔實

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2024-8-7 10:07 編輯

回覆 1# abralam

I'm using Worx wx242, price-dot-com reference price is about $250, very high price-performance-ratio



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

以前有GO1  同埋現用緊242,  最後242我係封左麈,投入USB220-P1嘅懷抱

頭2枝好好力,但始終個手感都唔似枝" ...
atukowing 發表於 2024-8-6 14:06


如果只係修螺絲,應該你個款會好渣手,但我又想可以鑽下木/塑膠,如果可以鑽埋薄鐵同鋁片更好

TOP

Worx wx242 及 VESSEL 220USB-P1用家,Worx wx242批頭多+扭力夠 / VESSEL 220USB-P1手感好+速度夠,但扭力不足 / Bosch Go 3有下壓開關。

個人推薦Worx WU129 12V,槍型手柄+可鑽窿(六角柄鑽嘴)


TOP

2支都用緊,
GO3 新買用緊,個下壓開關係法國大餐,鬆緊螺絲要推左下面個制先,每次用完放入褲袋OR槍袋之前要推番個制去關機,如果唔係一郁個人支批就會係袋自轉,
電量係要靠估,為左唔想冇電,唯有隔日差一次
242係舊菜,有電量睇, 1:0 ,個開關係好岩手型,每次拿到上手就會係手指公到,好直覺咁就知道係鬆定緊,2:0  ,D燈多佢2粒同有10秒延後, 3:0

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP