billgatesion 當前離線
進階會員
dieago 當前離線
中級會員
TOP
poonhk161 當前離線
fatau 當前離線
特級會員
家用: 接受headphone的話, 聲效比iem較好. 出外: 配mojo/Ibasso+amp8個d,效果很好了. ER4SR/ER4XR比N年前的 ... dieago 發表於 2021-5-12 14:07
nwnqht 當前離線
戴得好, 好好聲, 對前端有要求 用得er4就sr, xr多左低音中高一定相對差左DD 用過er4p, er4s, 兩對er4b, 兩 ... fatau 發表於 2021-5-12 14:21
louis0430 當前離線