冷門野 - Etymotic Research ER4SR/ER4XR

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-12 10:45 編輯

有冇CHING 有玩過呢隻  ER4SR/ER4XR 可以講下聽感..
話說搵番N年前買既 Etymotic Research 耳機但唔知型號, 身痕睇下有咩新產品見到呢隻算幾平但又未試過唔敢亂入手住~

家用: 接受headphone的話, 聲效比iem較好. 出外: 配mojo/Ibasso+amp8個d,效果很好了. ER4SR/ER4XR比N年前的ER4易推, 但吾好諗老鼠尾個d會推得好. 對AMP是有要求的.

TOP

三節膠,耳道強姦者,想體驗被一棍頂到底就用佢

TOP

戴得好, 好好聲, 對前端有要求
用得er4就sr, xr多左低音中高一定相對差左DD

用過er4p, er4s, 兩對er4b, 兩對er4sr
而家只keep 一對4b
ue live cm買左唔太啱聽我都封塵多過用

TOP

家用: 接受headphone的話, 聲效比iem較好. 出外: 配mojo/Ibasso+amp8個d,效果很好了. ER4SR/ER4XR比N年前的 ...
dieago 發表於 2021-5-12 14:07



  我係在家用唔拎出街用,
另外我見  ER3SR/ER3XR   "抗阻"值 低D, 咁用老鼠尾係咪問題會細D ... 同埋主要平成半ER3 ....

TOP

想知對比其他多單元耳機有冇優勢?定係玩味道為主

TOP

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-12 14:32 編輯
戴得好, 好好聲, 對前端有要求
用得er4就sr, xr多左低音中高一定相對差左DD

用過er4p, er4s, 兩對er4b, 兩 ...
fatau 發表於 2021-5-12 14:21


呢隻耳機系列係咪要配3節膠先PERFECT...我以前就係帶得唔太舒服換左普通半圓形果D耳塞..
我都諗梗差幾多SR / XR 分別..聽開流行曲, 有時純音樂....好嘈,BAND 果D 又沒乜...好似XR 唔太適合..

你有沒換過其他線聽??

TOP

本帖最後由 dieago 於 2021-5-12 14:41 編輯

回覆 4# fatau

回覆 billgatesion

sorry, 無試ER3 series.

家用... 用headphone好. 2千以下己有不同聲音style可簡+耐用.
鍾愛泥款design, 有無試yahama 同final?

TOP

回覆 8# dieago

有時大熱天時帶HEADPHONE 真係好焗, 開住冷氣都會~
    yahama 同final 有咩好介紹?

TOP

本帖最後由 louis0430 於 2021-5-12 15:21 編輯

帥兄就出新野,應該是五月尾出, 三鐵 Etymotic Evo 第一次出多單元,第一次出掛耳式佩帶,建議帥兄看定D先決定
我只有er2se
ETYMOTIC EVO.jpg
178028244_10159241860528180_5873028745902832640_n.jpg
179402345_10159239682583180_8780283971476550178_n.jpg
175954721_10159237416778180_4666453973455945167_n.jpg

TOP