網上揾唔到教人楂手波車ge文章

你地有冇呢d網址??
點樣楂至正確,唔傷架車??
我知道ge係唔好成日半踩clutch行車,唔係好易燒,
咁仲有冇其它要注意?

去考手波牌,師父實教你喎

TOP

我都想知, 但係美國冇分開牌, 學果陣得自動波

TOP

買架前7返黎練, 練完放返出去.

TOP

原帖由 ween8199 於 2009-6-21 09:01 發表
你地有冇呢d網址??
點樣楂至正確,唔傷架車??
我知道ge係唔好成日半踩clutch行車,唔係好易燒,
咁仲有冇其它要注意?

http://auto.howstuffworks.com/
你要明白左佢基本結構先知點至唔傷

同埋好多所謂「唔傷車既技巧」,如果你掌握得唔好,對行車安全係會有影響。

TOP

普通行車點解無啦啦半踩clutch?
又唔係慢速吊極力子, 踩黎做乜?

TOP

原帖由 cktse 於 2009-6-21 12:55 發表
普通行車點解無啦啦半踩clutch?
又唔係慢速吊極力子, 踩黎做乜?


係塞車場面先用到慢速吊極力子,或者上斜開車慢車時,大部份都沒有需要這樣做,長期用這樣方法好快燒極力子

TOP

原帖由 速遞員 於 2009-6-21 13:57 發表


係塞車場面先用到慢速吊極力子,或者上斜開車慢車時,大部份都沒有需要這樣做,長期用這樣方法好快燒極力子


係呀,就係塞車ge時候同上斜塞車ge時候至吊極力子,但上斜大多數都踩實極力子拉handbreak.行再放,雖然好麻煩,但咁樣可能會冇咁偒車

TOP

原帖由 wa2000 於 2009-6-21 11:32 發表
買架前7返黎練, 練完放返出去.


已經楂緊架錢7,但就快買新車,覺得自己技術好唔得至上嚟問

TOP

原帖由 AndyWilliams 於 2009-6-21 09:40 發表
去考手波牌,師父實教你喎


師父教果d都唔記得晒lu.........................

TOP