ween8199 當前離線
初級會員
AndyWilliams 當前離線
巳脫離厭惡性行業
Super Moderator
TOP
edwin2005hk 當前離線
中級會員
wa2000 當前離線
進階會員
foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
原帖由 ween8199 於 2009-6-21 09:01 發表 你地有冇呢d網址?? 點樣楂至正確,唔傷架車?? 我知道ge係唔好成日半踩clutch行車,唔係好易燒, 咁仲有冇其它要注意?
cktse 當前離線
速遞員 當前離線
忠實的熊迷
原帖由 cktse 於 2009-6-21 12:55 發表 普通行車點解無啦啦半踩clutch? 又唔係慢速吊極力子, 踩黎做乜?
原帖由 速遞員 於 2009-6-21 13:57 發表 係塞車場面先用到慢速吊極力子,或者上斜開車慢車時,大部份都沒有需要這樣做,長期用這樣方法好快燒極力子
原帖由 wa2000 於 2009-6-21 11:32 發表 買架前7返黎練, 練完放返出去.
原帖由 AndyWilliams 於 2009-6-21 09:40 發表 去考手波牌,師父實教你喎