波子是否控制性能最好既跑車?

收放自如

[ 本帖最後由 阿柑~ 於 2009-6-17 20:42 編輯 ]

porsche just a brand name.

TOP

TOP

原帖由 阿柑~ 於 2009-6-17 08:42 PM 發表
收放自如

每個人對最好定義都唔一樣

TOP

depends on driver.

TOP

保時捷以前有個別名叫 "公子殺手" 咁你覺得操制性有幾好呢? 當然, 依家係咩車都有電子輔助o既年代, 咩車都會易渣過似前o既

TOP

原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 10:48 發表
保時捷以前有個別名叫 "公子殺手" 咁你覺得操制性有幾好呢? 當然, 依家係咩車都有電子輔助o既年代, 咩車都會易渣過似前o既



廿幾三十年前用 RR 仲要turbo
應該仲冇ABS

點同現在AWD

TOP

原帖由 阿柑~ 於 2009-6-17 20:42 發表
收放自如



no

如果字面上"控制性能最好既跑車"
收放自如

絕對係賽車場上的F1才可以

TOP

原帖由 via 於 2009-6-18 10:52 發表



廿幾三十年前用 RR 仲要turbo
應該仲冇ABS

點同現在AWD

現在都只係小部份model 係4wd , 咁多年來都係水平對向 + rr 先係主線啊~
唔洗講到二三十年前o既model 咁耐,  係近呢兩代o既操控先叫易Handle 一d 咋

TOP

原帖由 via 於 2009-6-18 10:53 發表



no

如果字面上"控制性能最好既跑車"
收放自如

絕對係賽車場上的F1才可以

你咁講就變o左控制性能最好既賽車啦.....

TOP