阿柑~ 當前離線
花師奶個女
中級會員
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
進階會員
TOP
AndyWilliams 當前離線
巳脫離厭惡性行業
Super Moderator
tonycar 當前離線
原帖由 阿柑~ 於 2009-6-17 08:42 PM 發表 收放自如
jd690 當前離線
Cat.HK 當前離線
via 當前離線
原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 10:48 發表 保時捷以前有個別名叫 "公子殺手" 咁你覺得操制性有幾好呢? 當然, 依家係咩車都有電子輔助o既年代, 咩車都會易渣過似前o既
原帖由 阿柑~ 於 2009-6-17 20:42 發表 收放自如
原帖由 via 於 2009-6-18 10:52 發表 廿幾三十年前用 RR 仲要turbo 應該仲冇ABS 點同現在AWD
原帖由 via 於 2009-6-18 10:53 發表 no 如果字面上"控制性能最好既跑車" 收放自如 絕對係賽車場上的F1才可以